ΟΣΥ: Οι οδηγοί ζητούν μείωση εισιτηρίων στα ΜΜΜ της ΟΣΥ και προτείνουν να πωλούν εισιτήρια εντός οχήματος

Μερίδα εργαζομένων στην ΕΘΕΛ και τα ΗΛΠΑΠ προτείνει την πώληση εισιτηρίων από τους οδηγούς, λαμβάνοντας ως αποζημίωση το 30% του αντιτίμου.


Με αυτόν τον τρόπο οι οδηγοί υποστηρίζουν ότι θα παταχθεί η «γάγγραινα» της λαθρεπιβίβασης, η οποία στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ αγγίζει ως και το 40%.
(...) Τα διαφυγόντα έσοδα του ΟΑΣΑ υπολογίζεται ετησίως ότι ξεπερνούν τα 50.000.000.

Ανά κατηγορία, περίπου 34.000.000 προέρχονται από τους «κλασικούς» λαθρεπιβάτες, 12.000.000 ευρώ από πλαστά εισιτήρια (κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και 4.000.000 από το κίνημα των «Ρομπέν των εισιτηρίων» (αυτούς που δίνουν το εισιτήριό τους στον επόμενο επιβάτη).

Ενώ θα περίμενε κανείς να ενταθούν και να καταστούν πιο αποτελεσματικοί οι έλεγχοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς και κυρίως στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, ΗΣΑΠ), τα αποτελέσματα είναι τραγικά.

Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υποδομών, η ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) κατάφερε να εισπράξει πέρυσι από πρόστιμα μόλις 2.000.000 ευρώ, ποσό που θεωρείται αμελητέο σε σχέση με την κατακόρυφη αύξηση των λαθρεπιβατών! Το 2009 το αντίστοιχο νούμερο ήταν 1.410.000 και το 2008 1.560.000.

Ο λόγος γίνεται για το καλύτερο μέσο μεταφοράς, το οποίο διαθέτει σχετικά ελεγχόμενο σύστημα εισόδου και εξόδου από τις αποβάθρες, διακινώντας ετησίως περισσότερους από 190.000.000 επιβάτες.

Πάντως, οι «προοδευτικές» προτάσεις των οδηγών σε ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ δεν σταματούν στη διάθεση και την είσπραξη των εισιτηρίων.

Επειδή τα μέσα οδικής τροχιάς θεωρούνται πιο "λαϊκά" από το μετρό και το τραμ, μερίδα οδηγών ζητά μείωση του εισιτηρίου, το οποίο ανέρχεται σήμερα στα 1,4 ευρώ, σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Πέραν των ανωτέρω, τόσο στην ΕΘΕΛ όσο και στα ΗΛΠΑΠ οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε «καθεστώς πολέμου», προειδοποιώντας για νέες κινητοποιήσεις, μόλις λάβουν τα πρώτα ειδοποιητήρια για την εργασιακή εφεδρεία.

Στο σημείο αυτό βρίσκουν συμμάχους και τις διοικήσεις των φορέων τους, οι οποίες παραδέχονται ότι η μετατροπή εργαζομένων σε εφέδρους, ύστερα από το κύμα των μετατάξεων, θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στο συγκοινωνιακό έργο, τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και συχνότητας δρομολογίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου