Με ρυθμούς χελώνας προχωρούν οι δύο διαγωνισμοί του ΟΑΣΑ

Με σημαντικές καθυστερήσεις εξελίσσονται τα δύο μεγάλα έργα του ΟΑΣΑ, τα οποία αναμένεται να αλλάξουν την ποιότητα των μετακινήσεων με τις αστικές συγκοινωνίες, εάν ποτέ πάρουν σάρκα και οστά. Μπορεί ο διαγωνισμός για το έξυπνο εισιτήριο (Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου) και αυτός για την τηλεματική να βρίσκονται πλέον στη δεύτερη φάση, οι καθυστερήσεις, όμως, φαίνεται ότι αναβάλλουν την υλοποίηση και ολοκλήρωση των έργων στις αρχές του 2012, όπως ήταν προγραμματισμένες.

Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής για λογαριασμό της εταιρείας ΟΣΥ (οδικές συγκοινωνίες), η οποία περιλαμβάνει πλέον τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, συνεχίζουν έξι από τα συνολικά εννέα εταιρικά σχήματα που είχαν υποβάλει αρχικώς συμμετοχή. Η επιλογή του τελικού αναδόχου θα γίνει μεταξύ των σχημάτων: Ιντρακόμ Α. Ε. Παροχής Υπηρεσιών Πληροφορικής και Υπηρεσιών - Ιντρακόμ Κατασκευές Α. Ε. Τεχνικών Εργων και Μεταλλικών Κατασκευών, Τέρνα Ενεργειακή ΑΒΕΤΕ - Unisystems, Elsag Datamat - Swarco, G4S Ιδ. Επιχείρηση Επανδρωμένων Τεχνικών Υπηρεσιών Ασφάλειας και Συμμετοχών A. E. - G4S Ιδ. Επιχείρηση Υπηρεσιών Ασφάλειας, Εμπορίας και Παροχής Προηγμένων Υπηρεσιών και Προϊόντων Πληροφορικής και Τηλεματικής, Ericsson Ελλάς Α. Ε., ΑΤΕΣΕ Παροχής Υπηρεσιών Ασφάλειας.

Η χρήση

Ο ανάδοχος του έργου, που αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών, θα αναλάβει τη λειτουργία του για 12 χρόνια. Σε αυτήν τη φάση του διαγωνισμού, οι εταιρείες θα υποβάλουν τις οικονομικές τους προσφορές, ενώ το κόστος του αναμένεται να φτάσει τα 52 εκατ. ευρώ. Σε περίπτωση υλοποίησης του έργου οι χρήστες 1.000 στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ θα έχουν άμεση πληροφόρηση για την άφιξη του μέσου που αναμένουν, ενώ θα γίνεται ορθολογικότερη διαχείριση του στόλου.

Στη δεύτερη φάση βρίσκεται και ο διαγωνισμός για το έξυπνο εισιτήριο, στην οποία επίσης συμμετέχουν έξι εταιρικά σχήματα. Στόχος ήταν η επιλογή αναδόχου εντός του τρέχοντος έτους, ώστε μέσα στο 2012 να έχει ξεκινήσει η εφαρμογή και λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) τουλάχιστον στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, ΗΣΑΠ). Οι καθυστερήσεις φαίνεται ότι μεταθέτουν την ολοκλήρωση του έργου, στην καλύτερη περίπτωση, για το τέλος του ερχόμενου έτους.



Πηγή: kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου