Αντιδρούν οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό στην υπαγωγή της εταιρείας σε καθεστώς ΔΕΚΟ και ζητούν την απόσυρση της σχετικής απόφασης.
Όπως αναφέρουν, οι αποδοχές τους έχουν περικοπεί ήδη κατά μέσο όρο 37%, «ενώ με την εφαρμογή των προβλέψεων του νέου νόμου Ν.4024/2011 η περικοπή εκτοξεύεται περαιτέρω σε εξωπραγματικά ποσοστά».
«Αποτέλεσμα των παραπάνω σε συνδυασμό με την εργασιακή εφεδρεία είναι ότι τα στελέχη της Εταιρείας αποχωρούν ή οδηγούνται στην έξοδο, η Αττικό Μετρό αποδυναμώνεται ταχύτατα και το οικοδόμημά της απειλείται με κατάρρευση», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Το σωματείο εργαζομένων σημειώνει ακόμη ότι σήμερα η Αττικό Μετρό καλείται να ξεκινήσει τις επεκτάσεις ΜΕΤΡΟ προς Πειραιά και Καλαμαριά και του ΤΡΑΜ προς Πειραιά, «που θα φέρουν στην χώρα 1,1 δισ ευρώ, ανοίγοντας χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας». Προειδοποιεί ωστόσο ότι οι κυβερνητικές αποφάσεις θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο το έργο της.
«Το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας, το συμφέρον των κατοίκων της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, το συμφέρον της ίδιας της Αττικό Μετρό και των εργαζομένων της επιβάλλουν την ακύρωση της υπαγωγής μας σε καθεστώς ΔΕΚΟ, θα πρέπει η Πολιτεία να διαφυλάξει τις προϋποθέσεις που έθετε όταν ίδρυε την Αττικό Μετρό, ώστε αυτή να επιτελεί και στο μέλλον με επιτυχία το έργο της», καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγή: etheldrivers.blogspot.com
Όπως αναφέρουν, οι αποδοχές τους έχουν περικοπεί ήδη κατά μέσο όρο 37%, «ενώ με την εφαρμογή των προβλέψεων του νέου νόμου Ν.4024/2011 η περικοπή εκτοξεύεται περαιτέρω σε εξωπραγματικά ποσοστά».
«Αποτέλεσμα των παραπάνω σε συνδυασμό με την εργασιακή εφεδρεία είναι ότι τα στελέχη της Εταιρείας αποχωρούν ή οδηγούνται στην έξοδο, η Αττικό Μετρό αποδυναμώνεται ταχύτατα και το οικοδόμημά της απειλείται με κατάρρευση», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Το σωματείο εργαζομένων σημειώνει ακόμη ότι σήμερα η Αττικό Μετρό καλείται να ξεκινήσει τις επεκτάσεις ΜΕΤΡΟ προς Πειραιά και Καλαμαριά και του ΤΡΑΜ προς Πειραιά, «που θα φέρουν στην χώρα 1,1 δισ ευρώ, ανοίγοντας χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας». Προειδοποιεί ωστόσο ότι οι κυβερνητικές αποφάσεις θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο το έργο της.
«Το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας, το συμφέρον των κατοίκων της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, το συμφέρον της ίδιας της Αττικό Μετρό και των εργαζομένων της επιβάλλουν την ακύρωση της υπαγωγής μας σε καθεστώς ΔΕΚΟ, θα πρέπει η Πολιτεία να διαφυλάξει τις προϋποθέσεις που έθετε όταν ίδρυε την Αττικό Μετρό, ώστε αυτή να επιτελεί και στο μέλλον με επιτυχία το έργο της», καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγή: etheldrivers.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου